OOoOooooooOoOOoOOLooOVooOOEooOOooOOooOooOooOOOooOOLOoOOOoovoooOEOOoooooO
OOoOooooooOoOOoOOLooOVooOOEooOOooOOooOooOooOOOooOOLOoOOOoovoooOEOOoooooO
درباره من
دلم می خواست یکی رو داشتم ، بعضی وقتا که مردم خستم می کردن ، میومد کنارمو دستاش رو می گذاشت دو طرف ِ صورتم زُل می زد تو چشام ، می گفت “ببین ! تو من رو داری!
پيوندهاي روزانه
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
S.rv2
دوستان
H!chkas
ham!d
meghdad
vah!d :)
maryam
k!m!a
ArezOoOoOoOo
T!na
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان radepaye baran و آدرس radepayebaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طراح قالب
ديگر موارد
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 14781
تعداد مطالب : 85
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد بارش برف

✓ ★✖❤lOvE❤✖★ €€€

 

 

 

تازیگا هر کی میگه دوستت دارم خندم میگیره


بی اراده میگم: تو دیگه چی میخوای




قلبم را عصب کشی کردم


دیگر نه از سردی نگاهی میلرزد


و نه از گرمی آغوشی میتپد



 

 

برای کسی که رفتنی است راه باز کنید


ایستادن و منتظر ماندن ابلهانه ترین کار دل است




وقتی " زیادی " به کسی بگی دوست دارم


خیال میکنه احساستو به حراج گذاشتی


تو حراجی هم چیز خوبی گیر آدم نمیاد


پس یکم جلو اون زبونتو بگیر



 


آدم ها تنها که نباشند میروند...


تنها که میشوند بر میگردند...


وقتی که برگشتند...


تنها لایق یک جمله اند : "هرررررری"



می روم و پشت سرم آب نمیریزند....

 

وقتی هوای رفتن دارم

 

دریاهم به پایم بریزند بر نمیگردم

 

" هی تو نگو برگرد


هی نگو بخدا اگه برگردی


دنیا رو به پات میریزم


 آقا من برنمیگردم آب نریز"

 

 


 

گریه آدم را آرام میکند ....

 

خندیدن خوب است...

 

قهقهه عالی است

 

اما لعنت به بغض.....

 

 



به سیم آخر

 

ساز میزنم امشب

 

به کوری چشم دنیا

 

که ساز مخالف میزند با من

 



 

در دسترس بودنت برایم بی ارزش است


اکنون که نه مشترکی  نه مورد نظر




نمیدونم چه رمزیه لامصب

 

بعضیا میگن" عزیزم "

 

انگار فحش دادن

 

ولی بعضیام هستن

 

به آدم میگن" دیوونه"

 

انگار دنیا رو به آدم دادن

 


 

حواست به من باشه


تو هم جزء همون کبریت سوخته هایی

 



دلم میخواهد بخوابم

 

مثل ماهی تنگ که چند روزیست

 

روی آب خوابیده است



 

مهم نیست که از بیرون چطور به نظر میام


کسایی که درونم رو میبینند


برام کافی اند....


برای اونهایی که از روی ظاهرم قضاوت میکنند حرفی ندارم


همون بیرون بمونند براشون کافیه


باشد رفیق همیشه و هنوز

                                            ملالی نیست

                            من هستم

     برای تمام دلتنگی هایت

                                         تنها کافیست صدایم کنی



 


بعضی وقتها چیزی مینویسی

 

فقط برای یک نفر اما...

 

دلت میگیرد

 

وقتی یادت می افتد که هر

 

کسی ممکن است بخواند

 

جز آن یک نفر

 




من خیلی با احساسم                        ولی یادت نره

 

      تنفرم یه حسه

 


سوال این است:


زندگی کردن برای یک دلیل یا دلیلی برای زندگی کردن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخچهار شنبه 23 اسفند 1398برچسب:, نويسنده S.rv2 |
Homeتماس با ماپروفايلآرشيوطراحي قالب